|
Post by Bianca on Sept 15, 2005 9:45:53 GMT -5
Hoe moet je nou eigenlijk een bericht plaatsen? Als je 't eenmaal door hebt is het helemaal niet moeilijk! Klik op 'reply' om 'n scherm te krijgen waar je je bericht kan typen. Hier zie je allemaal dingen voor opmaak van je tekst, etc. Ook zie je smileys die je kunt gebruiken!  Het is niet toegestaan om BrEeZaH-taal te gebruiken of op een andere manier een Admin te irriteren. Als je klaar bent met je bericht, klik je op 'post message' en dan is je bericht gepost! Als je toch nog iets wilt veranderen staat er een knop 'modify message' en dan moet je daar op klikken! Ook kan je quoten, door bij iemands bericht op de zogenaamde quote-knop te klikken. Als je dat gedaan hebt gaat de rest weer hetzelfde. Als je het allemaal al door hebt en je snel wilt reageren staat onderaan 't scherm het 'quick reply' veld waar je snel kunt reageren! Als je vragen hebt; ga naar het vragentopic of PB een Admin. 
|
|
|
Post by elise on Oct 31, 2005 11:42:58 GMT -5
echt een leuke site hoor ;D enn giovanni had gewoon moeten winnen (Maar tess is ook goed)  ik ben ook fan van hem . X-x-X-x-X
|
|
|
Post by leukke meid on Nov 4, 2005 8:59:40 GMT -5
:-* ik ben superfan van gio wil hem graag ontmoeten hij is een superlekker ding
|
|
|
Post by missbibi on Nov 5, 2005 13:30:19 GMT -5
:-* ik ben superfan van gio wil hem graag ontmoeten hij is een superlekker ding wiejj diejj hier komt niet :P:P ;D ;D 8-) 8-) :-* :-*
|
|
|
Post by Bianca on Nov 12, 2005 7:43:22 GMT -5
Hoort hier allemaal niet.
|
|
|
Post by ik on Nov 13, 2005 7:21:21 GMT -5
mOet je je hebben aangemeld om bij die andere topicss berichten te plaatsen?
|
|
|
Post by Bianca on Nov 29, 2005 3:29:49 GMT -5
mOet je je hebben aangemeld om bij die andere topicss berichten te plaatsen? Ja, daar moet je geregistreerd voor zijn.. 
|
|
|
Post by rozie on Dec 11, 2005 14:01:07 GMT -5
haaij haaij!!!! ik wweet wel hoe je hier een bericht meot plaatsen maar in die gepsreksdingen staat niet reply!!! dus hoe moet je daar een bericht zenden??? kusssssssssss
|
|
|
Post by rosalie on Dec 14, 2005 14:10:50 GMT -5
haaij haaij!! als ik me probeer ij te melden hier op de site om een bericht te kunne plaatsen, moet ik een password hebben en dan klik ik op vergeten en dan kijkt ie of je email-adres op de site staat maar hoe kun je je emailk-adres op de site zetten???kusssssssssssss
|
|
|
Post by Bianca on Dec 15, 2005 4:40:22 GMT -5
haaij haaij!! als ik me probeer ij te melden hier op de site om een bericht te kunne plaatsen, moet ik een password hebben en dan klik ik op vergeten en dan kijkt ie of je email-adres op de site staat maar hoe kun je je emailk-adres op de site zetten???kusssssssssssss Je moet je dan eerst registreren. 
|
|
jisca
Nieuwe Giovannifan
|
Post by jisca on Oct 6, 2006 10:26:54 GMT -5
Hey,, iik Hb Giovannii Vorigee week Vrijdagg Geziien  iik Liep Bij de Bus iin Leiden & toen zei iik tege me vriendin knappe Jongn Looptt Daar zijj Zeii Ja.. ;D en tOen vroeg zij aan hem of hij ht wass enzo en Hij zeii Ja ,,Egtttt een LekkrdinG ;D ;D 
|
|
iicke
Giovannifan
Tijd voor een nieuwe O-) Maar klein..
|
Post by iicke on Oct 6, 2006 14:34:41 GMT -5
Wow gaaf  . Maar kan je iets minder breezah praten?
|
|
jenn
Giovannifan
|
Post by jenn on Oct 7, 2006 15:19:54 GMT -5
kben jarloers 
|
|
iicke
Giovannifan
Tijd voor een nieuwe O-) Maar klein..
|
Post by iicke on Oct 19, 2006 11:52:21 GMT -5
me2 
|
|
|
Post by ik on Oct 25, 2006 3:23:00 GMT -5
ALLEMAAL NAAR AFBLIJVEN! DE EERSTE PAAR MINUTEN KAN JE GENIETEN VAN GIOVANNI! HIJ ZEGT NIETS! HIJ STAAT DER EEN MAAR EEN BEETJE EN DANST MAAR DAT MAAKT NIET UIT! 
|
|