|
Post by Bianca on Sept 25, 2005 7:53:55 GMT -5
Sorry, er ging wat mis, het topic werd perongeluk verwijderd! Maar hij is er nu weer. 
|
|
ceertj
Nieuwe Giovannifan
|
Post by ceertj on Sept 27, 2005 9:35:03 GMT -5
k ben naar best veel musicals geweest vind k self.: lion king peter pan doornroosje aladin de 3 biggetjes de griezelbus alleen op de wereld dolfje weerwolfje de zevensprong en n0g wel meer maar dieJ benk nu ff vergeten.. haha 
|
|
|
Post by Bianca on Sept 27, 2005 10:36:36 GMT -5
Fame Jeans Hamelen Crazy for You Hello Dolly Saturday Night Fever The Lion King -- En de rest ben ik vergeten. 
|
|
|
Post by sophietje on Sept 27, 2005 13:54:13 GMT -5
Ik weet het niet meer zo goed maar het was ongeveer dit: Lion King Doornroosje Hamelen Alleen op de Wereld Sound of Music Mamma Mia Zoiets, denk ik. Kisz  , Sophie
|
|
eva14
Begin Giovannifan
|
Post by eva14 on Sept 28, 2005 10:21:11 GMT -5
Alleen Sissi toen ik 10 was ofzo, vond het wel heel leuk  Ik zou ook nog een hele tijd terug met m'n moeder en nog wat naar de Lion King gaan, maar dat ging weer niet door of zo 
|
|
|
Post by sophietje on Sept 28, 2005 14:16:47 GMT -5
Ohh, wat jammer!  Ben je nu nog niet naar de Lion King geweest of inmiddels al wel? Kisz  , Sophie
|
|
eva14
Begin Giovannifan
|
Post by eva14 on Sept 28, 2005 14:34:13 GMT -5
Ohh, wat jammer!  Ben je nu nog niet naar de Lion King geweest of inmiddels al wel? Kisz  , Sophie Nee nog steeds niet, denk ook niet dat het er nog van komt gezien hoe wij alles regelen..  Bij ons is't altijd zo van: "O leuk, dat gaan we doen!" Maar meestal gebeurt 't niet 
|
|
ceertj
Nieuwe Giovannifan
|
Post by ceertj on Sept 29, 2005 11:54:54 GMT -5
das wel balen... maar wat vonden jullie de leukste.. ik de lion king (duuuh!)
|
|
|
Post by sophietje on Sept 29, 2005 14:23:11 GMT -5
Ohh, wat jammer!  Ben je nu nog niet naar de Lion King geweest of inmiddels al wel? Kisz  , Sophie Nee nog steeds niet, denk ook niet dat het er nog van komt gezien hoe wij alles regelen..  Bij ons is't altijd zo van: "O leuk, dat gaan we doen!" Maar meestal gebeurt 't niet  Dasz wel jmmr dan. Regel kaartjes via Gio  . Die heeft vast wel van die contacten  Ja, ik vind idd wel The Lion King het leukste maar The Sound of Music en Mamma Mia waren ook heel leuk. Ik kan daar gewoon nooit tussen kiezen  Ik kan sowieso al nooit kiezen  Kisz  , Sophie
|
|
liss
Giovannifan
|
Post by liss on Sept 29, 2005 17:16:41 GMT -5
doornroosje grease saturday night fever sound of music the lion king 5X * gaat nog 1 keer * pippi langkous copacabana annie fame a chorus line abba 3 musketiers peterpan Oliver jungle book 42nd Street assepoester alladin love me just a little bit more *gaat nog naar beaty en the beast* *heeft al kaartjes voor pietje bel* ish en nog VEEEEL meer.. ik ga al naaar musicals sinds ik 4 ben.. elk jaar wel n paar keer.. in deze zomervakantie ben ik 2 keer naar the lion king geweest..
|
|
|
Post by Bianca on Sept 30, 2005 7:19:32 GMT -5
Ojaaaaaaaa, ik ga naar de Première van Pietje Bell!  En ik ga vast nog naar Jesus Christ Superstar en nog een keer.
|
|
ceertj
Nieuwe Giovannifan
|
Post by ceertj on Oct 4, 2005 10:08:30 GMT -5
is annie al bezug?? ik ga in februari en ik ga ook nog naar beaty and the beast en ik wil naar grease maar die komt volgend jaar pas!
|
|
lOtte
Begin Giovannifan
x lizzy en lOtte; Beste bOdyguards <3
|
Post by lOtte on Oct 7, 2005 7:51:16 GMT -5
Miss saigon Lion King Oliver Hamelen (deek zelf ook ) En ga binnekort naar Jesus Christ Superstar 
|
|
|
Post by Bianca on Oct 7, 2005 8:56:19 GMT -5
Ik ga nog naar; Pietje Bell (première) Ik wil nog naar; - Jesus Christ Superstar - Beauty and the beast - Annie En nog een paar keer naar Jesus Christ Superstar en Pietje Bell. 
|
|
lOtte
Begin Giovannifan
x lizzy en lOtte; Beste bOdyguards <3
|
Post by lOtte on Oct 7, 2005 11:02:33 GMT -5
Ik ga nog naar; Pietje Bell (première) Ik wil nog naar; - Jesus Christ Superstar - Beauty and the beast - Annie En nog een paar keer naar Jesus Christ Superstar en Pietje Bell.  Heb je de film van Jesus Christ Superstar gezien? 
|
|