|
Post by Nathalie on Sept 26, 2005 15:43:34 GMT -5
Praat hier over wat je van Giovanni vond in het Junior Eurovisie Songfetsival
|
|
|
Post by sophietje on Sept 27, 2005 13:50:46 GMT -5
Ik vond hem vet goed! ;D Alleen af en toe had hij in de halve finale wel wat 'onzuiverheidjes'. Maar dat maakt het voor mij niet minder hoor! Hij was gewoon super en het was echt heel jammer dat hij niet door was! Kisz , Sophie
|
|
eva14
Begin Giovannifan
|
Post by eva14 on Sept 27, 2005 13:53:33 GMT -5
Ik vond hem vet goed! ;D Alleen af en toe had hij in de halve finale wel wat 'onzuiverheidjes'. Maar dat maakt het voor mij niet minder hoor! Hij was gewoon super en het was echt heel jammer dat hij niet door was! Kisz , Sophie Idd, in de halve finale was hij niet helemaal zuiver. Maar bij dat lied 'alles wat je wil' zingt hij heel goed Vind het ook jammer dat hij eruit is.. Hopelijk gaat hij nog in heel veel musicals spelen, ga ik daar naar toe ;D
|
|
|
Post by sophietje on Sept 27, 2005 14:30:24 GMT -5
Ja, idd, ik vond ook dat hij in het gezamelijke nummer iets beter zong. Maar daar waren het ook wel maar korte stukjes en niet een heel nummer. En ik ga ckerweten naar de musicals waar hij in speelt/gaat spelen. Houden we elkaar op de hoogte? Kisz , Sophie
|
|
eva14
Begin Giovannifan
|
Post by eva14 on Sept 27, 2005 14:34:56 GMT -5
Wel jammer dat'ie niet helemaal zuiver zong, anders was hij doorgegaan waarschijnlijk. Want hij kan het wel helemaal goed zingen, alleen was'ie zenuwachtig denk ik die avond. Wij houden elkaar op de hoogte, ja!
|
|
|
Post by Bianca on Sept 28, 2005 7:54:11 GMT -5
Ik hoop zo dat ie in musicals gaat spelen! Maar het maakt me niet echt uit.. De halve finale hoorde ik in de studio zelf geen onzuiverheden.
|
|
bloem
Nieuwe Giovannifan
|
Post by bloem on Sept 28, 2005 9:40:47 GMT -5
Ik hoop zo dat ie in musicals gaat spelen! Volgens mij hoef je je daar niet druk om te maken Dat lukt hem echt wel
|
|
eva14
Begin Giovannifan
|
Post by eva14 on Sept 28, 2005 9:51:17 GMT -5
Ik hoop zo dat ie in musicals gaat spelen! Volgens mij hoef je je daar niet druk om te maken Dat lukt hem echt wel Ja, idd. Als hij nu al in zoveel musicals heeft gespeeld, lukt dat hem later zeker ook wel! Gio's lied; media.putfile.com/Giovanni---Machteloos31
|
|
|
Post by sophietje on Sept 28, 2005 14:15:29 GMT -5
Ik denk het ook! Maarruhh, zat jij in de studio Bianca? Hoe was dat? Kisz , Sophie
|
|
l0vely
Nieuwe Giovannifan
|
Post by l0vely on Sept 29, 2005 12:23:52 GMT -5
waah gio was echt supah lkkr...en kon goed zingen zeg...!! ben echt totally fan van hem hè ceertJ
Xx lauréé
|
|
ceertj
Nieuwe Giovannifan
|
Post by ceertj on Sept 29, 2005 12:34:02 GMT -5
was wel jammer dieJ onzuiverheden.. maar het was wel knap dat hij daar helemaal in z'n eentje zat de rest had nog dansers enzo en jaaah laure!!!
|
|
|
Post by Bianca on Sept 29, 2005 13:54:47 GMT -5
Ik denk het ook! Maarruhh, zat jij in de studio Bianca? Hoe was dat? Kisz , Sophie Jaaaaaaa, was echt super leuuuuuuuuuuk! Echt super gewoon! Ik hoorde geen onzuiverheden daar, maar miss kwam dat omdat gewoon ik anders er naar keeek, maar in de studio klonk het super!! ;D
|
|
|
Post by sophietje on Sept 29, 2005 14:14:13 GMT -5
Ik denk het ook! Maarruhh, zat jij in de studio Bianca? Hoe was dat? Kisz , Sophie Jaaaaaaa, was echt super leuuuuuuuuuuk! Echt super gewoon! Ik hoorde geen onzuiverheden daar, maar miss kwam dat omdat gewoon ik anders er naar keeek, maar in de studio klonk het super!! ;D Echt vet! Daar zou ik ook wel een keertje willen zitten! Volgende keer koop ik ook kaartjes ! Kisz , Sophie
|
|
liss
Giovannifan
|
Post by liss on Sept 29, 2005 17:14:32 GMT -5
ben nu 2 jaar naar t JESF geweest.. vorig jaar.. voor giovanni.. was nog hellemaal verliefd.. en dit jaar.. ja -__-'' ook voor giovanni.. maarja.. is toch gezellig.. vorig jaar was het in amsterdam.. echt een heel stuk groter was het daar..!!!
|
|
|
Post by Bianca on Sept 30, 2005 6:59:17 GMT -5
ben nu 2 jaar naar t JESF geweest.. vorig jaar.. voor giovanni.. was nog hellemaal verliefd.. en dit jaar.. ja -__-'' ook voor giovanni.. maarja.. is toch gezellig.. vorig jaar was het in amsterdam.. echt een heel stuk groter was het daar..!!! Deed ie vorig jaar ook mee dan? * loop ik zo erg achter? Was je dit jaar er ook? Ik heb je *volgens mij* niet gezien.
|
|