me
Nieuwe Giovannifan
|
Post by me on Apr 30, 2006 8:29:52 GMT -5
het is allemaal al een tijdje geleden, maar zijn er nog mensen die nog steeds smoor op hem zijn?
|
|
buse
Begin Giovannifan
|
Post by buse on May 1, 2006 2:57:11 GMT -5
Jah chekrr wel...tuurlijk hij blijft me sgat!
|
|
iicke
Giovannifan
Tijd voor een nieuwe O-) Maar klein..
|
Post by iicke on May 1, 2006 10:33:35 GMT -5
Ik wist niet dat hier weer gepraat werd  .. Ik ben nooit echt verliefd gweest hoor  .. Hij was wel eerst om het zo te zeggen een idool.. Maar je hoort nooit meer van hem en dat is wel jammer..
|
|
buse
Begin Giovannifan
|
Post by buse on May 2, 2006 3:48:36 GMT -5
jahwel hoor!Hij had togh meegedaan aan afblijven die film?Maar ik hoorde dat tie daarvoor helaas niej door is  verder op 11 mei zie je hem met de andere finalisten nog even een terugblik van wat er afgelopen jaren is gebeurd,kijken dus!!
|
|
lieflief
Giovannifan
Wat een Sgatjuh is 't toch..!! ;D
|
Post by lieflief on May 3, 2006 7:12:10 GMT -5
hoelaat op 11 mei en welke zender?  ik ben niet op gio nooit geweest maar kken m nu ook persoonlijk  hijs gwn heel lief! vriend en meer niet  xxx
|
|
me
Nieuwe Giovannifan
|
Post by me on May 5, 2006 11:13:45 GMT -5
jhaa hoelaat en welke zender 
|
|
iicke
Giovannifan
|
Post by iicke on May 7, 2006 23:57:40 GMT -5
ik denk op ned3 ..
|
|
iicke
Giovannifan
|
Post by iicke on May 7, 2006 23:58:53 GMT -5
en fan afblijven wist ik het niet x$
|
|
rian
Giovannifan
Giooooo haha
|
Post by rian on May 19, 2006 6:59:47 GMT -5
ik ben nooit verliefd geweest op Gio ik vond hem eerst wel leuk ofzo en d8 egt van wow die is knap maar nooit egt egt verliefd geweest wel jmmr dat er hier nu nog zo weinig mensen komen maar ag 
|
|
buse
Begin Giovannifan
|
Post by buse on May 19, 2006 7:18:47 GMT -5
Jah sorry..had tijdje niet meer gekeken op dese site maar...se lieten op 11 mei heel ff sien...so k*t en daarna gingen se verder met eurovisie voor grote mensen maar kehj..Hoeso blijven we nu dan niet meer gewoon schrijven?Jesf 2006 komt dr aan...en gio is daar ook bij die finales enso..sei die dusz als jullie dit jaar ook kaartjes kopen..tja dan kan je wegzwijmelen in sijn gesicht...whaha okehj das overdreven maar hij komt wel..en als je dan ook nog es verliefd bent...  whahaha xxx
|
|
buse
Begin Giovannifan
|
Post by buse on May 19, 2006 9:07:33 GMT -5
Jah okehj me vriendin heeft sijn msn...met cam foto en alles...ik heb 1x met m gechat maar daar bleef het bij...wel kan ik gelukkig alles van dr op de hoogte houden...maar ehm komt dr nog iemand hierso?xx 
|
|
buse
Begin Giovannifan
|
Post by buse on May 19, 2006 9:09:23 GMT -5
Gio gio gio gio gio gio gio gio...ik heb m nooit gesien iemand hellup me...waar kan ik m vinden..ej niej boos worden hea alsjebliieeft...melissa?xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx hzvvj
|
|
rian
Giovannifan
Giooooo haha
|
Post by rian on May 22, 2006 7:43:56 GMT -5
je kan hem in leiden vinden  of in amsterdam maar als je in amsterdam gaat zoeken ben je lang bezig 
|
|
iicke
Giovannifan
|
Post by iicke on Jun 5, 2006 4:24:03 GMT -5
Jah sorry..had tijdje niet meer gekeken op dese site maar...se lieten op 11 mei heel ff sien...so k*t en daarna gingen se verder met eurovisie voor grote mensen maar kehj..Hoeso blijven we nu dan niet meer gewoon schrijven?Jesf 2006 komt dr aan...en gio is daar ook bij die finales enso..sei die dusz als jullie dit jaar ook kaartjes kopen..tja dan kan je wegzwijmelen in sijn gesicht...whaha okehj das overdreven maar hij komt wel..en als je dan ook nog es verliefd bent...  whahaha xxx Het is echt al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang zo dat hier niemand wat schrijft..
|
|
iicke
Giovannifan
|
Post by iicke on Jun 5, 2006 4:24:44 GMT -5
je kan hem in leiden vinden  of in amsterdam maar als je in amsterdam gaat zoeken ben je lang bezig  idd 
|
|