jeanet
Begin Giovannifan
|
Post by jeanet on Nov 19, 2005 9:34:13 GMT -5
Vet veel piercings zijn lelijk.. oowk door je wenkbrouw :S.. Tong piercing vind icck de mooiste..  (niej omdat gio het heeft hwr:P)
|
|
rian
Giovannifan
Giooooo haha
|
Post by rian on Nov 19, 2005 10:16:04 GMT -5
haha ik vindt tongpiercing ook het mooist me moeder niej maar ik wel hahaha ik wil der zelf 1:D
|
|
jeanet
Begin Giovannifan
|
Post by jeanet on Nov 19, 2005 11:24:41 GMT -5
icck neem geen piercing..xD
|
|
lieflief
Giovannifan
Wat een Sgatjuh is 't toch..!! ;D
|
Post by lieflief on Nov 19, 2005 13:46:20 GMT -5
Rian en ik gaan m samen laten zetten,, toch Rian? ;D
|
|
rian
Giovannifan
Giooooo haha
|
Post by rian on Nov 20, 2005 8:10:04 GMT -5
jah:D
|
|
kim
Begin Giovannifan
Gio=tha best!
|
Post by kim on Nov 20, 2005 8:33:49 GMT -5
leuwk 
|
|
|
Post by giozgirll on Nov 20, 2005 10:36:05 GMT -5
Jezus wat triest... Gio heeft een tong piercing dus neem k er ook een en een tongpiercing is de mooiste piercing die er is.... Lik mijn reet aleen omdat giovanni dat heeft is het opeens mooi.... jullie zijn zoo triest bezig... k zweer het je als hij hier achter komt dat jullie dat allemaal zeggen en alles doen wat hij heeft of doet nou dan lacht hij je hard uit en denk maar niet dat hij dan wel opeens in je geinterseerd is. Gio zegt: Fans die dom doen zijn zelf dom. Een perfect voorbeeld van jullie, jullie doen dom dus hij vind jullie dom!!!
|
|
lieflief
Giovannifan
|
Post by lieflief on Nov 20, 2005 11:10:34 GMT -5
whahahahahahahahahaha wat ben jij triest zég.. egt ik wil al zooooo lang een piercing alsof dat wat te maken heeft met Gio.. weetje wat pas triest is,,.. : dat je je naam Giozgirl doet!! je bent duss NIET zijn Girl!!
|
|
jeanet
Begin Giovannifan
|
Post by jeanet on Nov 20, 2005 11:16:53 GMT -5
Jezus wat triest... Gio heeft een tong piercing dus neem k er ook een en een tongpiercing is de mooiste piercing die er is.... Lik mijn reet aleen omdat giovanni dat heeft is het opeens mooi.... jullie zijn zoo triest bezig... k zweer het je als hij hier achter komt dat jullie dat allemaal zeggen en alles doen wat hij heeft of doet nou dan lacht hij je hard uit en denk maar niet dat hij dan wel opeens in je geinterseerd is. Gio zegt: Fans die dom doen zijn zelf dom. Een perfect voorbeeld van jullie, jullie doen dom dus hij vind jullie dom!!! Neewj ik wist niej dat gio die had dus.. nuh dus wel... Enn ben ZOOOOOO triest jonguh kom je me ff trooste.. en ik ga je reed niej likkuh mag je zelf probere.. En zowat.. hij kawn dat zegguh.. maar hij kent me tog niet dus Jij bent hier de gene die dom lult als je nog meer te zeiken heb doe lekker tegen je stommen vrienduh...!!!! IK BEPAAL ZELF WEL WAT IK WIL DOEN VIND en daar heb ik geen hulp voor nodig..!!!
|
|
lieflief
Giovannifan
|
Post by lieflief on Nov 20, 2005 11:18:07 GMT -5
GOOOOO JEANET!! ;D
|
|
|
Post by giozgirll on Nov 20, 2005 11:18:29 GMT -5
jij weet helemaal niet wie ik ben.....dus ik zou je mond maar houden van je bent Gio zijn girl niet....jij weet helemaal niks van mij af!!!
|
|
jeanet
Begin Giovannifan
|
Post by jeanet on Nov 20, 2005 11:20:47 GMT -5
jij weet helemaal niet wie ik ben.....dus ik zou je mond maar houden van je bent Gio zijn girl niet....jij weet helemaal niks van mij af!!! WoowWWW op je teentjes getrapd.. Wil ik weten wie jij bent en mijn mond kan ikk gewoon niej houde en tjah hou jij lekker je mond digt doe je naam dat niej als giosgirll dusssss je staat voor paal... met je domme antwoord.. 
|
|
lieflief
Giovannifan
|
Post by lieflief on Nov 20, 2005 11:21:31 GMT -5
ik weet WEL dat je niet Gio zn girl bent
|
|
jeanet
Begin Giovannifan
|
Post by jeanet on Nov 20, 2005 11:21:33 GMT -5
en antwoord EN..!!!
|
|
jeanet
Begin Giovannifan
|
Post by jeanet on Nov 20, 2005 11:22:20 GMT -5
wahhahahahahaaa.... ze is gewoon uitgel*lt...
|
|