chabtalpunt
Nieuwe Giovannifan
This is why he's hot! x3
|
Post by chabtalpunt on Jul 15, 2007 11:39:18 GMT -5
Wat vinden jullie tot nu toe van het JESF van dit jaar? Ik vind er persoonlijk niet zo gek veel aan. Omdat het allemaal heel anders is gegaan dit jaar. Er waren heel veel audities, maar ik vond er niet echt een "aandachtspunt" in zitten, Helaas. In 2004 waren Klaartje en Nicky wel opvallend, met het fluitje. En Shakira door haar naam. In 2005 was voor veel mensen Giovanni een aandachtspunt en ook Tyrone [omdat zijn liedje dus bijna letterlijk gejat was en hem dus moest aanpassen]. In 2006 hadden veel mensen het over Nigel, en ook was Noël wel vrij bekend bij veel mensen.
Dit jaar vind ik het persoonlijk ook minder leuk omdat ik de liedjes niet heel erg "pakkend" vind. Dat was voorgaande jaren wel zo.
|
|
iicke
Giovannifan
Tijd voor een nieuwe O-) Maar klein..
|
Post by iicke on Jul 15, 2007 16:09:09 GMT -5
Ja je hebt best gelijk. Bijna alle liedjes zijn wel oke. Maar persoonlijk vind ik dat 1 liedje (Wat ik me goed kan herinneren uit me hoofd  ) dat wel internationaal kan: Renaldo en Nigel met trill met die bill..
|
|
chabtalpunt
Nieuwe Giovannifan
This is why he's hot! x3
|
Post by chabtalpunt on Jul 15, 2007 17:10:12 GMT -5
Ja dat denk ik ook wel.. Want alle liedjes zijn wel leuk opzich, maar de enige die ik me echt kan herrinneren is Trill met die bill.. Hij blijft toch wel een beetje hangen.. En het gaat ook om de act er omheen, en daarvan weet ik nog niet hoe het eruit zal zien.. Maar het liedje valt wel heel erg op tussen de andere liedjes, dus ik denk dat het wel een grote kans maakt.
|
|
iicke
Giovannifan
|
Post by iicke on Sept 17, 2007 0:04:43 GMT -5
Ik denk wel dt het goed komt met de act bij hun  Wie gaat er naar t JESC 07? ik ga morgen kaartjes bestellen
|
|
chabtalpunt
Nieuwe Giovannifan
This is why he's hot! x3
|
Post by chabtalpunt on Sept 22, 2007 7:22:09 GMT -5
|
|
iicke
Giovannifan
|
Post by iicke on Sept 23, 2007 14:14:11 GMT -5
Jammer!  Waarom niet? Ik heb kaartjes voor Ahoy..
|
|
chabtalpunt
Nieuwe Giovannifan
This is why he's hot! x3
|
Post by chabtalpunt on Sept 23, 2007 14:41:57 GMT -5
Ik ga ff kijken hoe duur de kaartjes zijn, en dan kijken of ik nog een kaartje kan krijgen. Maar dan moet ik; 1. een slachtoffer vinden die mee wilt. want alleen is ook saai. 2. mijn moeder zover krijgen mij te brengen en halen. Maarja.. ik ga er maar niet op rekenen dat het lukt! 
|
|
iicke
Giovannifan
|
Post by iicke on Sept 30, 2007 4:52:18 GMT -5
Oh oke! Wel jammer anders! Ik neem 2 vriendinnen mee, de een volgt het wel een beetje, de ander dit jaar ook een beetje  en me moeder wil me brengen, maar dat komt omdat het voor ons maar een kwartiertje rijden is...
|
|
|
Post by missbibi on Nov 7, 2007 13:37:37 GMT -5
Tril met die Bil vond ik geweldig! Helaas zijn zij niet door. Ik ben er wel bij 8 december! ga met een vriendin!
|
|