iicke
Giovannifan
Tijd voor een nieuwe O-) Maar klein..
|
Post by iicke on Sept 13, 2006 0:23:22 GMT -5
Ik dacht dat het misschien zou helpen, dat het hier weer wat gezelliger werd.. Dus wie?
|
|
rian
Giovannifan
Giooooo haha
|
Post by rian on Sept 13, 2006 11:30:37 GMT -5
Ik heb op Nigel gestemd ik denk dat zijn liedje wel veel kans maakt wetenjullie nog nicolai vorig jaar met dat rapnummer? zoiets heeft Nigel nu ook ik denk dat hij wel veel kans maakt en ik vind zijn nummer wel leuk
|
|
iicke
Giovannifan
|
Post by iicke on Sept 14, 2006 23:59:25 GMT -5
Ik heb op Nigel gestemd ik denk dat zijn liedje wel veel kans maakt wetenjullie nog nicolai vorig jaar met dat rapnummer? zoiets heeft Nigel nu ook ik denk dat hij wel veel kans maakt en ik vind zijn nummer wel leuk Ik ben ook voor nigel.. Alleen zover als jij had ik nog niet gedacht.. Verder ook wel voor Noel en Kimberly
|
|
buse
Begin Giovannifan
|
Post by buse on Sept 15, 2006 2:53:42 GMT -5
Ik denk dat noel gaat winnen,maar ik hoop NIGEL!Ik ga iedereen overhalen om al hun btg op te maken alleen voor hem En tegen Gio ga ik zegge ;;  Stem op nigel,,dan ben je euhm,,lief ofso ;D hem MOET ik ook overhalen  ook al is de band tusse hun niet goed,,iedereen MOET stemme  Gio dusz ook
|
|
buse
Begin Giovannifan
|
Post by buse on Sept 15, 2006 2:55:11 GMT -5
En anders doet leroy het wel voor mij  stiekem zijn mob afpakken,,en smse ;D dat zou aardig zijn whahauaa 
|
|
buse
Begin Giovannifan
|
Post by buse on Sept 15, 2006 2:56:29 GMT -5
Ownee,gio's mob was stuk  Nou dan euhm,,via mob van sijn sus of van Leroy
|
|
rian
Giovannifan
Giooooo haha
|
Post by rian on Sept 15, 2006 10:03:11 GMT -5
ik ga ook op Nigel stemmen  mijn beltegoed gaat helemaal op aan Nigel!!!
|
|
iicke
Giovannifan
|
Post by iicke on Sept 15, 2006 10:36:38 GMT -5
Bij denk ik ook wel.. Vorig jaar bij Giovanni 
|
|
iicke
Giovannifan
|
Post by iicke on Sept 15, 2006 10:38:14 GMT -5
Ik denk dat noel gaat winnen,maar ik hoop NIGEL!Ik ga iedereen overhalen om al hun btg op te maken alleen voor hem En tegen Gio ga ik zegge ;;  Stem op nigel,,dan ben je euhm,,lief ofso ;D hem MOET ik ook overhalen  ook al is de band tusse hun niet goed,,iedereen MOET stemme  Gio dusz ook Hoe bedoel je de band tussen hen niet goed? .. Ik ga ook mensen overhalen.. En ik denk ook wel dat noel ofzo gaat winnen 
|
|
rian
Giovannifan
Giooooo haha
|
Post by rian on Sept 16, 2006 4:09:22 GMT -5
mijn zusje gaat zo en zo stemmen op Nigel  ik ook howr  nog 2 weken dan ist zover 
|
|
buse
Begin Giovannifan
|
Post by buse on Sept 16, 2006 4:18:41 GMT -5
Ik bedoel met Band tusse hun niet goed,,omdat ik zei tegen Gio,,ja ik vind Nigel echt sexy,en toen zei hij,,is die nigel sexy dan??En toen zei ik ;; jaaa echt supr lekkr!En toen sei die,mag ik zijn msn??Nou ik gegeven,,bleekt later dat ze ruzie ofso hebben gekregen want ik zei tegen Nigel,,ey nigel k heb msn van jou aan Gio gegeve,,hij sjow,,Gio  Lul,,en ik sei sjow wat is er??En toen zei die ;; pff nix,,enzo heel vaaG,,dusz dr is rusiejj,,ik moest die msn van hem gewoon nie geve,,maar wrrm die rusiejj snap ik niejj,,Allebei wille ze nie over prate,,  Als ik die msn nie had gegeve was dr miss geen rusiej,,volgens mij begon Gio heel pissiG te doen tege hem??? Nja,,k kom dr togh wel achter  we sien wel...
|
|
rian
Giovannifan
Giooooo haha
|
Post by rian on Sept 16, 2006 4:20:25 GMT -5
ja ben ook benieuwd howr !
|
|
jenn
Giovannifan
|
Post by jenn on Sept 16, 2006 11:22:05 GMT -5
ik ook !!
|
|
iicke
Giovannifan
|
Post by iicke on Sept 16, 2006 13:51:33 GMT -5
Vaaaag.
|
|
jenn
Giovannifan
|
Post by jenn on Sept 16, 2006 13:52:06 GMT -5
buse,,, ik had al vaker gehoord dat ze ruzie hadden (kweet niet of dat klopt) mr je moet je niet schuldig voelen want jij kon het toch ook niet weten dat hun ruzie kregen(of al hadden) 
|
|