iicke
Giovannifan
Tijd voor een nieuwe O-) Maar klein..
|
Post by iicke on Sept 30, 2006 10:15:37 GMT -5
Ik heb de clip gezien, en jou gezien Btw. wie heeft de kaartjes gewonnen? Ik niet..
|
|
iicke
Giovannifan
|
Post by iicke on Sept 30, 2006 10:34:07 GMT -5
Ik zit een beetje te spammen [sorry.] Maar ik had dus ook zo'n mailtje met een vraag gestuurd aan nigel. Hoeveel petten die heefd.. Hoor ik dat, maar id die vraag van een andere meisje  Jammer :{ Bij die vraaag over: heb je nou met Noortje.. komt noortje erbij staan hij; het isgewoon een vriendin. En zegt die iets later: ga maar weer weg en duwt die haar weg 
|
|
jenn
Giovannifan
|
Post by jenn on Sept 30, 2006 12:59:54 GMT -5
zijn jullie het er mee eens dat kimberly heeft gewonnen ?
|
|
iicke
Giovannifan
|
Post by iicke on Sept 30, 2006 14:07:50 GMT -5
Neeeeeeee helemaal niet.. Laat ook hier ff me frustaties eruit.. Heb ik ook al gedaan op msn, knt, wp maar niet genoeg. Ik vond haar het slechtste nee dat niet maar het minst goede.. En het is een ballade en dat gaat het dus totaal niet halen op JESC. Nigel, Noel, Sherefa zouden veeeeeeeeeeeeeeeel meer kan maken!
|
|
jenn
Giovannifan
|
Post by jenn on Oct 1, 2006 1:51:17 GMT -5
jah ,, dat word dit jaar niks !!!  ook aan het eind van het liedje ging ze gillen enzo ,, bahh !! dOm kind ,, srry hoor maar da vin iik gwoon 
|
|
iicke
Giovannifan
|
Post by iicke on Oct 1, 2006 4:49:09 GMT -5
Vind ik ook..
|
|
iicke
Giovannifan
|
Post by iicke on Nov 16, 2006 0:46:14 GMT -5
Wow, er is hier lang niet gepraat
|
|
iicke
Giovannifan
|
Post by iicke on Dec 4, 2006 14:28:43 GMT -5
Heeeee. er word hier echt niet gepraat. Zaterdag was het JESC  was echt leuk vond ik dan. Volgend jaar in NL  Maar ik was met name voor Kroatie ik was helemaal weg van die jongen  hij was 12 maar dat boeit echt niet  Zijn gezicht ooh  Ik vond zijn liedje ook echt goed, hij had vond ik een mooie stem.. Maar daar zijn de meningen over verdeeld.. Verder vond ik Zweden, Spanje, Portugal enzo ook wel goed. Thor! had niet zijn dag  En Kimberly had wel erg lage punten maar ze is blij dat ze niet als laatste is geeindigd Ik vind opzich wel terecht dat Rusland heeft gewonnen maar ik had liever iemand anders zien winnne
|
|
chabtalpunt
Nieuwe Giovannifan
This is why he's hot! x3
|
Post by chabtalpunt on Jan 13, 2007 14:52:59 GMT -5
Ik ben op onderzoek uit gegaan..  Heb vanalles over Gio opgezocht. En heb geholpen op mijn school met de open dag..  P.S. Ja, ik ben nieuw hier 
|
|
iicke
Giovannifan
|
Post by iicke on Jan 18, 2007 1:19:35 GMT -5
Welkom ! Het is hier wel uitgestorven.. maja . Ik heb een foto van Gio gevonden.. 
|
|
iicke
Giovannifan
|
Post by iicke on Jan 18, 2007 1:20:33 GMT -5
|
|
chabtalpunt
Nieuwe Giovannifan
This is why he's hot! x3
|
Post by chabtalpunt on Jan 18, 2007 18:38:07 GMT -5
Die foto, die ken ik  Ik heb op kindertent een stijl gemaakt en daar zit die foto ook in 
|
|
iicke
Giovannifan
|
Post by iicke on Jan 19, 2007 9:49:59 GMT -5
haha cool..
|
|
chabtalpunt
Nieuwe Giovannifan
This is why he's hot! x3
|
Post by chabtalpunt on Jan 19, 2007 14:14:15 GMT -5
Maarehm, heb jij ook Kindertent ??
|
|
iicke
Giovannifan
|
Post by iicke on Jan 21, 2007 5:52:52 GMT -5
Maarehm, heb jij ook Kindertent ?? Jaaa, ik ben NigelFansite  die ken jij geloof ik wel  Ik was ook lessylphes enzo.. maar ik heb het druk met school dus ik d8 ik hou alleen NF nog.. maar daar doe ik niks meer aan. Staat anders die ene foto die jij zoekt daar niet op? in het groot?
|
|