rian
Giovannifan
Giooooo haha
|
Post by rian on Sept 25, 2006 13:55:10 GMT -5
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik zit in de clip van Tess sorry heb ik net te horen gekregen dus ff blij doen  ja ik ga ook proberen mee te doen! mijn moeder zo IK GA JE NIET NAAR HILVERSUM brengen.ik ja jammer dan als ik win ga ik met de trein  ik wil echt wel winnen hoor  mijn moeder zei wel gewoon proberen!wie weet 
|
|
rian
Giovannifan
Giooooo haha
|
Post by rian on Sept 25, 2006 13:57:32 GMT -5
oja vergeet helemaal t zeggen  7 oktober om 10 uur op jetix word die clip uitgezonden! ik heb daar ff denken hoor:P een groen shirt aan met fotos van tess(had ik gehad van iemand dus ik d8 ga ik aantrekken trek in de aandacht toch  ) en een witte rok dus let maar op meisje met groen shirt en witte rok  wel kijken he
|
|
iicke
Giovannifan
Tijd voor een nieuwe O-) Maar klein..
|
Post by iicke on Sept 25, 2006 23:46:14 GMT -5
Oke, ik ga zeker kijken!  Alleen duurt het nog best lang
|
|
iicke
Giovannifan
|
Post by iicke on Sept 25, 2006 23:47:37 GMT -5
Maar als je meegaat doen aan die prijsvraag [wat niet zo moelijk is, omdat het te makkelijke vragenzijn] wannneer krijg je dan te horen of je hebt gewonnne? Ik denk wel dat je dan gwn je mailtjes moet uitprinten als bewijs 
|
|
rian
Giovannifan
Giooooo haha
|
Post by rian on Sept 26, 2006 6:18:15 GMT -5
ik denk meteen maar ik weet ook niet hoe ze dat gaan doen :S want die kaartjes kunnen ze Moeilijk dag van te voren nog op sturen of nja kan gewoon niet.Dus maar ja ik ga gewoon proberen 
|
|
jenn
Giovannifan
|
Post by jenn on Sept 26, 2006 7:55:21 GMT -5
leuk dat je in de clip zit !! (beetje late reactie ,, mjah)
ik ga wel proberen om mee te doen met die prijsvraag
|
|
iicke
Giovannifan
|
Post by iicke on Sept 26, 2006 13:36:30 GMT -5
Maar wat was die antwoord van vandaag. Ja bioscoop.. Maar naam van de bios?
|
|
iicke
Giovannifan
|
Post by iicke on Sept 28, 2006 13:12:20 GMT -5
Tis hier gezellig.... :[. Mjaa. Vandaag met gym gingen wij ingooien(softbal) Wij krijgen dit jaar gemeng gym dus zegt Wim(de gymleraar) oke jongens allemaal hier komen.. Iedereen kiest een partner en gaat weer ingooien. Dus ik ga zo naar mn vriendin zegt die, maar niet zo. De jongens meisjes moet samen.. En ik dacht ach ik blijft vast wel over, en zie wel wat er gebeurd.. Dus ik liep zo verder het veld in.. En het verbaasde mij Wessel had ook nog niemand.. en we stonden tegenoverelkaar zegt die. Met wie ga jij? Dus ik zo Niemand, jij? zegt eeh niemand nog zullen wij samen?  . Dus wij gingen samen.. Maar eerst gooiden die superhard  . Dus hij zachter gooien.. Hij is best lief  En ook best knap  .. Mjaa .. Ik wilde al best lang wel weer is voetballen.. Dus je moest je vinger opsteken als je wilden, dus ik steek zo mn vinger op, en vele volgden van de meiden.. Uiteindelijk waren het er maar 5.. Omdat sommige niet met de jongens wilde.. Ik zat best in een leuk team met een vriendin, en de rest jongens. We hadden echt dik gewonnen, ik had 1x gescoord  .. Toen kwam wim weer.. Dus hij zo; Zo vinden jullie het leuk? Het ziet er niet uit als jullie zo ook zometeen gaan softballen dan is het echt slecht.. Dus ik zei; jawel, maar het word een beetje saai. Wim; Hoezo saai? Ik: Nou, omdat het nu een beetje verveeld het team.. Dus nieuwe teams gemaakt en die kutRicardo zat mij uit te lachen  . Dus toen verloren we. Toen gingen we softballen, 1x aan slag gekomen kwam tot het 2e honk, maar iemand ving de bal van de volgende.. dus uit. Uiteindelijk zei wim op het einde dat het nogal slecht ging, maar dat die het zelfs erger had verwacht. En toen gaf die een compliment aan een vriendin en mij Maar dit was wat ik ff wilde zeggen  Want me buurmeisje heeft niet echt veel tijd
|
|
rian
Giovannifan
Giooooo haha
|
Post by rian on Sept 29, 2006 4:31:35 GMT -5
haha oke  ja sorry beetje erg druk gehad met school de clip staat op de site van tess moet je naar www.tessgaerthe.com gaan en dan staat er ergens mijn films ofzoiets  dan klik je daarop dan zie je hasselt staan en daarboven staat First Kiss die moet je aan klikken ik ben bijna aan het einde  mja tis leuke clip geworden
|
|
jenn
Giovannifan
|
Post by jenn on Sept 29, 2006 6:43:18 GMT -5
jah idd een leuke clip ! kheb je gezien ,, bij 2 min en 39 sec ;D
|
|
rian
Giovannifan
Giooooo haha
|
Post by rian on Sept 29, 2006 7:56:04 GMT -5
haha ja klopt 
|
|
iicke
Giovannifan
|
Post by iicke on Sept 29, 2006 11:16:34 GMT -5
ik ga hem vanaaf kijken. Ga eerst naar buiten ..
|
|
|
Post by missbibi on Sept 30, 2006 6:48:13 GMT -5
ik heb vandaag boodschappen gedaan (A)
|
|
iicke
Giovannifan
|
Post by iicke on Sept 30, 2006 7:42:46 GMT -5
Heeeeeeeeeeee  een nieuwe erbij Waar kan je die reportages kijken? Van dat live gedoe?
|
|
iicke
Giovannifan
|
Post by iicke on Sept 30, 2006 7:44:05 GMT -5
laat maar:P
|
|